Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 7 februari 2018

Streepjescode

Bloggen is een beetje raar fenomeen. Zo ervaar ik het, althans 😉. In mijn uppie gooi ik wat letters op het scherm, gooi er wat plaatjes en links erbij (ik vergeet even dat het soms wel de nodige voorbereiding kost) en stilzwijgend druk ik op Enter. Die computer zegt nooit iets terug. Ik krijg van Blogger wel dagelijks door hoeveel mensen mijn blog bezoeken (héél trouw publiek hoor!) en de tellen staat al over de 14 miljoen pageviews. Voor wat het waard is, haha!

Gelukkig reageren niet alle 7000-8000 lezers elke dag. Stel je voor dat ik van elke reactie een melding zou krijgen! Maar wat ik wel héél leuk vind: met regelmaat krijg ik een fotootje toegestuurd van een project dat naar aanleiding van een blogbericht is gemaakt. Of ik mag het in de winkel bewonderen, zoals deze dus!


Suzan maakte deze geweldig leuke streepjes deken van 20 verschillende verschillende bollen acryl. Ze kwam op het idee door deze blogpost. (Losse streepjes-banen breien, daarna aan elkaar mazen. Even opletten dat je niet dezelfde kleuren aan elkaar krijgt).
Hier word ik helemaal happy van! Een superleuke deken en door een linkje dat ik heb opgezocht. Daar doe ik het voor 😁


Oók happy was ik door een levering van nieuwe voorjaars-garens. Ik heb nog wel een logistiek probleempje............zolang nog niet alles een plekje heeft mag je (voorzichtig) in de doos graaien.
Kun je kennismaken met de zachtste katoen die ik ben tegengekomen!




8 opmerkingen:

  1. Geweldig! ook leuk idee voor restjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Jeanet, staat die "zachtste katoen die ik ben tegengekomen" nog niet in je webshop?
    Of kijk ik niet goed? Groeten Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, zachte katoen!!! En zo te zien van Borgo de Pazzi, zo'n fijn merk <3!! Ik heb nog een leuk zomervestje patroon gezien. Meteen zaterdag kijken. Fijn dat ik weer eens in je winkel kan grasduinen. Zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig. Een echt "verstand op nul" werkje! Dat heeft een mens af en toe echt nodig!

    BeantwoordenVerwijderen