Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 30 december 2017

Tot slot

Het is weer bijna zover - 2017 loopt op zijn eind, een jaar is voorbij gevlogen! Ups en downs, pieken en dalen - zowel in het werk als persoonlijk. Daarin was het een jaar als alle andere.
Met veel plezier heb ik gewerkt en met nog meer plezier weer een heel jaar geblogd - dit wordt het 333e berichtje van dit jaar. Ik hoop dat jullie er inspiratie in vonden om door te gaan met handwerken.

Ik wil jullie in elk geval heel hartelijk danken voor alle klandizie, alle tips en ideeën die ook ik weer bij anderen vond. Bedankt voor alle bestellingen, voor alle kliks op advertenties (alle kleine beetjes helpen), voor de lieve briefjes, kaartjes, anonieme bijdragen, bosjes bloemen, chocolaatjes en waar ik nog meer mee verwend ben het afgelopen jaar. Mocht ik mails niet allemaal beantwoord hebben, excuses daarvoor - het zijn er soms eenvoudigweg te veel.
Dit jaar kwam éindelijk die webshop er. Mijn goede voornemen is om dat volgende jaar weer flink te gaan uitbreiden.


Een hoogtepunt was zeker ook het Brei- en Haakfestival dat we organiseerden in juni, jongens wat was dat een Feestje!


Wat denken jullie, volgend jaar nog een keer organiseren?


********

Natuurlijk eindig ik het jaar met nog een leuk idee, misschien heb je het al voorbij zien komen ergens (het wordt uiteraard ook voor mij steeds lastiger om unieke ideeën te vinden met alle social media, facebookgroepen, instagram, etc)

Tammy van het blog CanaDutch maakt 2 prachtige patronen voor een sjaal met 2 verloopbollen (een brei- en haakversie). Ze zijn gemaakt met Wirl, maar jullie weten ondertussen al dat ik al 5 jaar Unicat verkoop en mijn merk graag trouw blijf 😊. Maar de patronen zijn echt supermooi en kunnen met elk soort verloop garen worden gemaakt.



De boekjes zijn te koop in onze webshop, uiteraard alle Unicat ook! De levertijd is tegenwoordig niet zo lang meer- ca 2 weken (mocht een bol niet op voorraad zijn of als je een afwijkende lengte wilt bestellen). 
Let op! Onze leverancier gaat binnenkort beginnen met het maken van nieuwe voorjaarskleurtjes en er moet plaats gemaakt worden. Dat betekent dat een aantal kleuren nog maar te bestellen zijn tot 10 januari 2018! (o.a. Landgang, Pepermunt, Sedum, Visserslatijn, Vampire Kiss, Woud, Wilde Wijn, Moedig, Parelmoer, Nostalgie, Amethyst, Granaatappel, Herfst, Joker, Mamba, IJsbloem, Savanne en Stone Moos). Zit je favoriete kleur hierbij, wacht dan niet te lang met bestellen!!


Wij wensen jullie Alle Goeds voor 2018,
Dat het een jaar vol geluk, gezondheid en creativiteit mag worden!

(ik ben een paar dagen onder zeil, even bijkomen - halverwege volgende week meld ik me weer. De winkel gaat op donderdag 4 januari weer open, we hebben 's avonds dan ook gelijk weer de 1e Brei- en Haakclubavond van het nieuwe jaar, van harte welkom!)

Ik eindig met het leuke filmpje van de gebreide muisjes van Hanneke Ter Berg Verheem:






12 opmerkingen:

  1. Dank je wel Jeanet voor weer een heel jaar blogberichten met al die leuke ideetjes! Ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en dat 2018 maar een heel mooi, voorspoedig, gelukkig, succesvol maar bovenal gezond jaar voor jullie mag worden! Lieve groet uit Amsterdam, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor weer een jaar vol inspiratie. Een veilige jaarwisseling en een mooi en gezond Nieuwjaar voor jou en je gezin. En nu gauw even langs de webshop: ik heb een favoriet kleurtje unicat maar weet niet hoe het heet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou, en je gezin, een heel goed 2018, in goede gezondheid. En dank je wel voor alle blogs die we weer hebben mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jeanet,

    Bedankt voor een jaar inspiratie en mooie verhalen op je blog.
    Een gelukkig en gezond 2018 gewenst.

    groetjes Gerda van Boven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Jeanet voor een jaar lang bloggen met zoveel leuke ideetjes! Ook ik wens jou en je gezin alle goeds voor 2918!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Jeanet voor je geweldige inzet afgelopen jaar...wat heb jij veel uitgedeeld en gerealiseerd! Nu even een paar dagen net zo goed voor jezelf zorgen als dat je voor ons steeds doet! Fijne jaarwisseling en al wat maar goed is voor 2018!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jeanet,

    Bedankt voor al het moois van je blog en bedankt dat je dat wilde delen met ons!
    Wenst jou en je gezin heel veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar 2018
    Veel liefs Geerte,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet
    Dank je wel voor de leuke en gezellige ber8chtjes.
    En alle leuke ideeën die je voor ons opzoekt.
    Fijne jaarwisseling en een gezond 2018 voor jou en je gezin
    Groet Leny 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor een leuk 2017 met jouw blog, het haak en breifestival, de leuke midagen waarop je iets bijzonders organiseerde en jouw fijne adviezen. Ik wens jou en jouw gezin een heel goed 2018

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie ook hele fijne jaarwisseling, geniet van je vrije dagen en tot volgend jaar. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeanet, dank je wel voor 333 lieve, leuke, inspirerende, humoristische en gevoelige berichtjes. Ik heb er ook dit jaar weer van genoten. Ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een heel goed, gelukkig, succesvol maar vooral gezond 2018 toe.
    Lieve groetjes, Nelletje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou en je dierbaren een heel goed 2018. Dat er wat dromen mogen uitkomen en ik dank je voor de heerlijke blogs. Ik geniet er steeds weer van. Lieve groet, Wilma (brei en haak niet, quilt wel)

    BeantwoordenVerwijderen