Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 19 december 2017

Freubelen

Misschien heb je rond deze tijd wel wat extra vrije dagen en tijd om wat te freubelen. Natuurlijk ligt er altijd wel wat haak- en breiwerk te slingeren, maar ik heb wat plaatjes van het internet geplukt ter inspiratie voor nét iets anders!

Giant dreamcatcher, boho wall hanging large, boho wedding photo backdrop, large dream catcher, crochet dreamcatcher, bedroom wall hanging by TheWovenDreamFactory on Etsy https://www.etsy.com/listing/281200842/giant-dreamcatcher-boho-wall-hanging

Dit plaatje kwam ik tegen in een Etsy-shop waar deze wandversiering kant en klaar kunt kopen. Maar als je net het boek Durable Nieuwe Klassiekers hebt aangeschaft, dan weet je hier zelf ook wel raad mee. Nog meer inspiratie:

Dreamcatcher muur opknoping bruiloft decor foto achtergrond

dreamcatchers above bed

Om in de Kerst-sfeer te blijven:


Ongelooflijk veel mogelijkheden met "kleedjes"!

Doily accented cushions

Of ga los met verf of spuitbus:

DIY Spray Painted Doily Canvas.

Versier je keukendeur:

1. Lampskärm 2. Trädkonst 3. Stjärna 4. Ljuslykta 5. Girlanger 6. Inramad spets 7. Fåtöljöverdrag 8. Ljuslykta 9. Mobil 10. Taklampa 11. Spetsbollar av ballonger 12. Burklock 13. Julgran 14. Julstrumpor 15. Spetsspegel 16. Bordsduk 17. Diadem 18. Örhängen 19. Insynsskydd 20. Gatumålning

Je poef:

Adhere colorful crocheted doilies to a solid fabric lined ottoman. How Festive!

Tijd te kort......

how to make a doily wreath


Let op: de komende tijd zijn de openingstijden van onze winkel iets gewijzigd!
Deze week zijn wij dagelijks open van 9.00 - 17.30 uur, a.s. zaterdag 23 december sluiten wij om 13.00 uur de winkel.

Volgende week zijn wij open van woensdag 27 december t/m vrijdag 29 december van 10.00 - 17.00 uur. Zaterdag 30 december zijn we open van 10.00 - 16.00 uur. Op donderdag 28 december is er een Handwerkmiddag in onze winkel, iedereen is van harte welkom.
We starten het nieuwe jaar 2018 weer op donderdag 4 januari volgens normale openingstijden.


3 opmerkingen:

  1. Ik heb de laatste tijd heel wat mooie cirkels gezien. Ik wil volgende jaar er een paar maken en die bi elkaar hangen als decoratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem aan dat je deze week tot 17.30 uur open bent, zoals bovenaan staat? In de tekst hier net boven staat namelijk 15.30, en ik denk niet dat je de deuren dan al sluit...
    Fijne feestdagen alvast!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gecorrigeerd! :-) Helaas, die vroege sluiting kan ik me nier permitteren! :-)

      Verwijderen