Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 22 april 2017

Hersenkraker

Vandaag wordt in verschillende steden over de hele wereld de March for Science gehouden om het belang van de wetenschap voor het voetlicht te stellen. Geen overbodige luxe in deze tijd, denk ik.
Op het internet vond ik toen dit plaatje (om het naast die wetenschap ook nog een beetje creatief te houden) en dat wil ik je niet onthouden!

Foto: StudioKnit

Geweldig! Hoe verzin je het 😁.
Het idee van deze pet met véél punnikwerk vind je bij StudioKnit, waar je zo'n pet kunt kopen. Ook vind je er een beschrijving voor een andere hersenkrakersmuts! Lang leve de Wetenschap....

Fijn weekend!






1 opmerking: