Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 15 maart 2017

Opruimen

Soms moet er in de winkel wat plaats gemaakt worden voor nieuwe dingen. Ik heb écht geprobeerd om de winkelruimte op te rekken, ik heb geduwd aan de muren en het plafond. Helaas, de rek is eruit.! Meer kasten kunnen er niet in. Dus gaan we plaats maken...

Dit zijn de laatste bollen van een prachtig handgeverfd kant-garen van Cowgirlblues: Merino Lace Single. 100% merino-garen, 50 gram/350 meter per bol. Normaal kosten de bolletjes € 12,50 - nu heb ik wat mooie setjes gemaakt (3 bollen van € 37,50 voor € 20,00, en 1 pakketje met 4 bollen van € 50,00 voor 25,00) Met dit garen krijg je helemaal de Lente in je bol!


De kleuren zijn: zonnig geel (Sunflower)
Warm oranje (Fire Lily)
Rood (Tibeatan Red)
Zand (Caramel)

Er zijn pakketjes van 1 kleur en combinaties van kleuren.
op dit moment alleen nog de gele en zandkleurige pakketjes!

Alle pakketjes zijn inmiddels gereserveerd/verkocht!





Wie het eerst komt, het eerst maalt en op = op. Bestellen mag via de mail.


5 opmerkingen:

  1. wow wat een mooi garen....ik ben bij merino altijd bang dat het kriebelt....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marion, absoluut niet bang zijn voor de kriebel, merino is kriebelvrij en superzacht om te dragen ...

      Liefs
      Marjo

      Verwijderen
  2. Ik ben bij Cowgirlblues in Zuid-Afrika geweest, idd geweldig garen. Daar gaan de gelukkige kopers vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh ik ben te laat zie ik, spijtig! Maar ik ga naar knit and knot morgen, dan vind ik daar vast ook nog wel iets!

    BeantwoordenVerwijderen