Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 3 december 2016

Voor Kerst

Als je nog wat kerstversieringen wil haken moet je toch op tijd beginnen! Ik vond nog een paar leuke op het internet, kijk maar mee:


Zo wil je je kerstontbijtje wel beginnen, toch?
Dit leuke Nederlandse patroontje voor een Kerst-eierwarmertje vind je bij Garnstudio.

kerstballen

Deze vrolijke kerstballen maak je met restjes katoen (die je natuurlijk kunt aanvullen bij ons 😉).
Ik vond het patroon via Freubelweb. Je kunt daar doorklikken naar Ravelry, waar ook een Nederlandse vertaling is te vinden).

byclaire-haakgeluk-2-garenspatronenworkshops-2-1

Deze vrolijk gekleurde kersthangers vind je op het blog van Claire

Ben je meer van GroteStappenGauwThuis, en heb je nog wat lontwol over?
Dan maak je in een mum van tijd deze krans!

Venic:

Natuurlijk kun je alle Kerst-ideetjes die ik in de loop van de jaren heb verzameld terugvinden onder het label Kerst, zooooooveel ideetjes op een rij!




7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideeën weer.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wil ook graag kerstballen haken! Deze zien er ook echt fantastisch uit!!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eierwarmer is leuk, die maak ik nog wel even. Bedankt voor de ideeën. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op tijd beginnen....waarom ik dat toch niet onder de knie krijg weet ik niet. Ik heb vaan ideeën genoeg, teveel eigenlijk, en soms ook nog op tijd en toch...ieder jaar het zelfde liedje alles op het laatste moment doen. En dan kijk ik gek op dat het zo chaotisch is in mijn hoofd...raar hè.

    BeantwoordenVerwijderen