Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 15 december 2016

Samen haken en breien

Vanavond houden we onze laatste brei/haakclubavond van dit jaar. Het is ontzettend gezellig om samen bezig te zijn met wolletjes en garens en we doen altijd inspiratie op van elkaars werk.


In januari gaan we weer verder met de brei/haakavonden: elke 1e en 3e donderdagavond van de maand ben je van harte welkom - we starten rond half 8. (een eventuele 5e donderdag slaan we over).

Op donderdag 29 december a.s. houden we echter nóg een gezellige handwerkmiddag in onze winkel! Vanaf 13.00 uur ben je van harte welkom om samen te haken en te breien onder het genot van een kopje koffie, thee en wat lekkers. Veel mensen zijn vrij tussen de Feestdagen en onze winkel is de hele week open. Een prima gelegenheid dus om samen gezellig bezig te zijn.
We houden deze middag ook een eerste-hulp-bij-brei- en haakongelukken-spreekuur. Kom je ergens niet uit, heb je vragen over je brei- of haakpatroon? Dan kun je deze middag bij ons terecht.
Neem lekker veel van je projectjes mee, het is leuk om elkaar te inspireren!


Soms is het leuk om helemaal niet van een patroon te werken. Zo vond ik deze sjaal via Pinterest, komt uit een Etsy-shop. Wat een leuk idee!

Handcrocheted Black  Shawl , Mothers Day Gift , Crocheted Flowers on Polar Fleece Cloth, Special  OOAK Design:


Met een rechte (oude?) sjaal en restjes wol of katoen maak je zomaar iets moois! Geen patroon - wel inspiratie!

2 opmerkingen: