Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 23 december 2016

Kerstfeest

Wij wensen jullie allemaal hele fijne 
Kerstdagen!


Morgen zijn we gesloten, op dinsdag 27 december staan we weer voor iedereen klaar. De winkel gaat open van 10.00 - 17.00 uur.
Het patroontje van deze Kerstfiguren vind je bij Whistle and Ivy.

17 opmerkingen:

  1. Ook voor jou, en je familie, hele gezellige dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle goede wensen voor Kerst en voor het nieuwe jaar!
    Bedankt voor je leuke stukjes en patronen.
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dagen voor jou en je gezin.
    Lekker genieten even rust.
    En hopelijk put je daar energie uit.
    Een lieve groet Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je leuke blog, hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne kerst en een creatief 2017 gewenst!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne dagen gewenst met je familie. Ik hoop dat je lekker bij kunt tanken en alvast een prachtig 2017 gewenst! Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kerststalletje. Ik lees je blog iedere dag met veel plezier en vind het jammer dat ik zo ver weg woon (groningen). Ik wens jullie feestelijke dagen en een heel goed nieuwjaar. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne Kerstdagen gewenst en een voorspoedig 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne dagen en een goed 2017 voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele fijne Kerstdagen en een goed en voorspoedig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne Feestdagen en Gezegend Nieuwjaar. Geniet ervan met jullie gezin.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou en je gezin ook heel mooie kerstdagen en een gelukkig en succesvol 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne dagen gewenst met allen die je lief en dierbaar zijn!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jullie van harte fijne feestdagen!! Wat een mooie projecten passeerden er weer de voorbije dagen, ik heb er een paar gemist, ben vrijdag voor de 3e keer aan mijn pink geopereerd, dus weer even stilletjesaan....
    Dikke knuffel, rita.

    BeantwoordenVerwijderen