Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 19 september 2016

Makkelijk!

Soms heeft garen geen ingewikkeld patroon nodig. Deze grote bollen Lenja Soft zijn gemaakt voor eenvoudige patronen. Ze zijn heerlijk zacht en daarom heel geschikt voor een babydekentje.

Je kunt het beste breien in ribbels of tricotsteek (bijzonders steekjes of kabeltjes zie je toch niet! - lekker makkelijk), en eventueel het dekentje voorzien van een gebreide of gehaakte rand van een contrastkleur.
Of dit lieve dekentje met een gehaakt lossenrandje? Dit patroontje vind je hier.


Voor een klein knuffeldekentje van 55 x 55 cm heb je aan 100 gram al genoeg.

Hier vind je de multi-kleurtjes terug:



Deze grote bollen zijn 100 gram/340 meter à 6,95. Samenstelling : 100% polyester.
Alle garens uit de BabySmiles-serie kun je wassen op 40 graden in de wasmachine en kunnen in de droger. Ze zijn vrij van schadelijke en  allergene bestanddelen - ideaal voor je baby!

(Lenja soft is ook verkrijgbaar in kleine 25 gramsbolletjes à € 1,95. Deze kleurtjes hebben we ook op voorraad)


1 opmerking: