Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 17 mei 2016

Konijntjes

Hebben jullie het nieuwste patroon van Sascha al gezien? Wat een schatje, dit kleine konijntje!

Dit patroontje komt over enkele maanden in het nieuwe boekje dat Sascha uit gaat brengen, maar het is ook al los te koop via Ravelry of Etsy.

Uiteraard is het complete pakketje ook weer bij ons te koop. Een pakketje bestaat uit het patroon, 2 bolletjes Stone Washed en een paar oogjes. (Neusjes hebben we helaas niet, maar ze zijn eenvoudig te borduren). Het pakketje kost 10,95 / verzenden 3,00
Bestellen mag altijd per mail, geef even aan welke kleurencombinaties je wilt ontvangen (uiteraard zijn vele combi´s mogelijk).


Superleuk bij het grote konijn uit het boek Lappenpoppen haken!

2 opmerkingen: