Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 8 maart 2016

Lentekrans

Maak het voorjaar met een leuke krans aan je muur of deur! Er is van alles te vinden op het net, maar je hebt overal ook een dosis creativiteit voor nodig (niet overal is een patroon van).
Ik zocht er een paar op:

 Jo Ann
Deze vrolijke krans komt van Repeat Crafter Me
(met beschrijving en linkjes voor de bloemen)

Crocheted Spring Wreath & Knit, Crochet & Needle Art Projects at Joann.com:
Patroon in het Engels van Jo Ann

Deze vind ik leuk! Oók zonder bloemetjes :-)

 

Super fleurig van Lucy
IMG_2363

En een `krans` hoeft niet rond te zijn.....
Gevonden bij Ruby and Custard

Maar gelukkig heb ik de mijne nog bewaard (komt elk jaar weer van pas)

Hier blogde ik erover!

En wel een krans, maar geen gehaakte? Dan moet je vanaf donderdag even binnenlopen bij Chique en Simpel (op de Markt. schuin tegenover onze winkel), want daar zag ik deze:





2 opmerkingen: