Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 30 juli 2015

Cats and Dogs

Aaaarrrggggghhhh!! Wat een weer..... het regent al de hele morgen pijpestelen.... de Engelsen zeggen zo mooi "Its raining Cats and Dogs"

Ik ben niet jaloers als je deze week in Nederland op vakantie bent. Zaterdag misschien eerst met de hele familie aan de tentstokken moeten hangen om deze aan de grond te houden, en vervolgens spoel je van de camping af. Zelfs de stad in is niet meer leuk ......

Om maar bij de Cats en Dogs te blijven:

Kater Theo

Hond Boris

Beide patronen zijn te koop bij Stip en Haak. En er zijn nog veel meel leuke patronen hier te vinden.
Ben je op zoek naar gratis patronen, die vind je hier

3 opmerkingen:

  1. Ik ben tach blij dat het hier regendruppels regent en geen cats and dogs.goed om gewoon cats and dogs te gaan haken. Eerts mijn draak en kangoeroe afmaken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben tach blij dat het hier regendruppels regent en geen cats and dogs.goed om gewoon cats and dogs te gaan haken. Eerts mijn draak en kangoeroe afmaken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad, het was het geen stralend weer. Het regende bij ons geen katten en honden maar bladeren en helaas ook takken. Gelukkig allemaal naast de tent, maar het waren spannende uren op de camping.
    En gelukkig waren we ingesteld op slechter weer, we hadden wat musea gevonden die leuk zijn voor kinderen en ik had ook in de buurt een wolwinkeltje ontdekt, voor het geval ik door mijn breiwerkje heen zou zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen