Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 29 mei 2015

Zomers

Het weer is er nog lang niet naar, maar dit zomerse idee vond ik wel heel leuk! Een beetje voorpret op een mooie zomer?


Deze foto vond ik op dit leuke Duitstalige blog: Die Frau Oldenkott. Ik vind het ideetje van haken en stof erg leuk. Er zijn zoveel leuke stofjes waar je een applicatie van kunt maken. Verstevig je stof met vlieseline en met een fijne zigzag kun je deze met je naaimachine appliceren op een hoesje van vasten En dan zou ik voor het gemak maar niet in het rond haken, maar een recht lapje maken :-)
Maak het af met kline bedeltjes of schelpjes, vullen met kleine zeepjes of snoepjes en je hebt een prachtig (zomers) cadeautje.

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee, bedankt voor het delen!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heeeeeel leuk! Opgeslagen ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Deze ga ik ergens in mijn brein opslaan.... Dochterlief verlaat dit seizoen de basisschool en ja..... daar horen vaak wel kadootjes bij.....
    En dit zijn van die dingen die -denk en hoop ik- wel binnen mijn creatieve kwartiertjes passen..... Gelukkig kan ik al wel een minuut of 5 smokkelen naar de 'goede' kant....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen