Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 19 april 2014

Kleine Pauze

Na een drukke week neem ik even pauze! Geen blog met Pasen, maar even bezinning en wat rust...

Ressurection garden--great activity to do with the kids the week of easter (this week!)

Hele Fijne Paasdagen,
en tot volgende week!




12 opmerkingen:

  1. Fijne Paasdagen, doe vooral rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto, goede Paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeanet, me encantan tus tejidos!!!!! Como tu dices es un dia de reflexión, también mi cumpleaños que lo voy a pasar en oración acompañando a Jesús conmemorando sus dias más difíciles en la tierra para luego festejar la Pascua de Resurrección! Que pases una hermosa Pascua junto a tus seres queridos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LINDO POST,PARABÉNS.FELIZ PÁSCOA! VALÉRIA.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel belangrijk, bezinning en rust :)
    Fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk heb je Jeanet, op tijd en stond wat rust nemen met of zonder bezinning doet niemand kwaad en heb je zeker verdiend met je drukke leventje! Fijne Paasdagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een stap op z'n plaats is ook soms even nodig, geniet van de rust die het je brengt. Fijne dagen voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezegende paasdagen en geniet van je welverdiende vrije tijd

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi bakje heb je. Geweldig idee om zelf volgend jaar te maken of iets voor mijn beste vriendin die voor de klas staat.....
    Gezegende dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen