Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 8 april 2014

Kees

Dit is Kees, de hond!


Kees is een van de knuffels uit het nieuwste boekje van Annita Wilschut, samen met Mies en Teun.

Mijn moeder breide Kees met een dubbele draad, een draad Invicta Colour en een effen lila draad sokkenwol. De knuffen werd gebreid op 3½, lekker strak zodat de vulling er niet uit komt!


Zoals alle knuffels van Zij maakt het, is Kees uit 1 stuk gebreid, in het rond op 4 of 5 pennen of een rondbreinaald. Het boekje staat vol met foto's ter verduidelijking van het patroon.


Het boekje kost € 6,50 en is bij ons te bestellen. Wil je gelijk een compleet pakketje? Dat kan! Een pakketje kost € 22,95 (voldoende wol voor 1 knuffel en het boekje met patronen voor Mies de poes, Kees de hond en Teun de Vos), mail voor meer informatie. Verzendkosten voor dit pakketje zijn 3,95.


3 opmerkingen:

  1. Hij is superschattig! Ook ik bestelde laatst bij Anita het boekje al en mijn hondje is bijna klaar, ik gebruikte enkel sokkenwol op naaldjes 2 en het wordt een dotje!!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een compliment voor je moeder! Ik begon ook aan Anita's befaamde aap... wat een gevecht! Knap hoor om die hond uit een stuk te breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor je blog vorige week, kende ik Jacobus niet. Maar toen ik erover las, was ik verkocht en inmiddels staat Jacobus bij me op de pennen

    BeantwoordenVerwijderen