Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 14 april 2014

Eendjes

Het is er weer de tijd voor: jonge eendjes! Schattig om te zien. Blijkbaar heeft het deze ontwerpster geïnspireerd tot deze eendenslofjes:



(ik weet niet of dit "Eendje" wel blij is met zijn nieuwe sloffen..)

Het originele gratis patroon vind je op Knitty (Engels), op Ravelry vind je een wat vereenvoudigd patroon (ook Engels).  

Nog meer eenden-ideetjes? Op Etsy kun je dit Engelstalige patroon kopen:

Amigurumi Mum and Baby Ducks Pattern

Toch liever Nederlands? Al eerder blogde ik over de badeendjes van Besty, klik hier voor de link naar het gratis patroon.


Nog een Nederlands patroon van Eend Keesje vind je op de website van Christel Krukkert


2 opmerkingen:

  1. Ach... wat zielig die slofjes! Die wil je toch niet aan als peutertje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige eendjes, hier moet ik er zeker nog eentje van maken voor de baby komt, want ze gaan de babykamer en andere benodigdheden met eendjes nemen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen