Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 5 februari 2014

Diamanten

Schrijf ik wel eens over pareltjes van het handwerken?  Dit is een diamantje!!



Het is het nieuwste ontwerp van Wieke van Keulen, en ik vind 'm prachtig!! Ik kan het weten, want ik mocht 'm al eens in het "echie" zien. En over 2 weken hangt deze prachtige sjaal definitief in onze winkel!


Voor deze brede sjaal/stola (60 x 180 cm) breed zijn 2 strengen Filigran en een streng Droomzijde gebruikt. De roze accentkleur in zijde vind ik heel bijzonder, maar je kunt de sjaal uiteraard ook van 1 kleur haken. Het patroon is makkelijk aan te passen als je de maat wilt veranderen. 

Je kunt het patroon kopen via de website van Wieke van Keulen of Ravelry (Engels en Nederlands), maar natuurlijk ook bij ons in de winkel. Ook het garen voor deze sjaal is bij ons verkrijgbaar, zowel de filigran als ook de droomzijde. Als je wilt bestellen kun je mailen voor informatie.




6 opmerkingen:

  1. Inderdaad waanzinnig!
    Wat mooi dat de sjaal overgaat in rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben toch wel een echte fan van de ontwerpen van Wieke!! Zo mooi strak en altijd mooi van kleur. Prachtig om 1/3 deel met een andere kleur te maken! Helemaal goed ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Divino y muy delicado adoro estos colores buena combinación besitos.

    BeantwoordenVerwijderen