Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 18 januari 2014

Zwart-Wit

Dit is een ontwerp als je van contrast en modern houdt! Prachtig fair-isle in strak zwart-wit:


Ik vond dit patroon op Ravelry, of dit blog. Je kunt het voor een klein bedrag kopen en je krijgt 5 verschillende motieven! Het patroon is in Engels, maar er zitten brei-schema's bij.


Op Ravelry vind je foto's van alle motieven bij elkaar. En je kunt natuurlijk ook prima voor wat minder contrast kiezen!

foto: Knitwitch

2 opmerkingen:

  1. Wow Jeanet, rustigaan, ik kan je blog nauwelijks bijhouden :-) :-) Het schaap hieronder is superleuk, ik heb het al uitgeprint en ga het zeker maken als knuffel voor kleinkind in spé! En de col hier is ook weer een uitdaging om fair isle te breien, prachtig gewoon!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, dit is eens weer iets anders. Je kunt er zelfs mee variëren door slechts 1 motiefje met rood of een ander fel kleurtje te breien.
    Dank voor de tip.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen