Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 9 januari 2014

Joep

Kennen jullie Joep al?
Joep is een aanstormend talent!

Joep (13) breit en haakt inkomen bij elkaar

Joep is dertien jaar en maakt/haakt de mooiste mutsen. Hij wordt nu ondertussen een beetje bekende Zeeuw, want hij is in korte tijd al geïnterviewd door de Faam (lees hier het hele artikel)...


...en was zelfs gisteren op Omroep Zeeland! (klik hier voor het hele fragment)

Foto: Vandaag werd ik geïnterviewd door Omroep Zeeland. De beelden zien? Morgen kijken!!

En ik ben natuurlijk hardstikke trots dat Joep wel eens bij mij in de winkel komt! 

Foto: De volgende serie bestellingen ligt klaar! Nu alleen nog bezorgen! ;-)

Je kunt Joep blijven volgen via zijn Facebook-pagina, die jullie vast wel willen liken?!


12 opmerkingen:

  1. He wat gaaf!!!!!!
    In eerste instantie moest ik vreselijk lachten toen ik die jongen daar op de bank zag zitten 'prutsen'... Het deed mij aan afgelopen week denken toen (tegen NIEMAND vertellen hoor...) onze puberzoon achter de naaimachine kroop om mij te helpen kussens te naaien....
    Maar deze Joep is een waar talent!!!
    Welkom bij de dames Joep, je zult niet veel mannelijke hakende/breiende collega's krijgen!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, dat zie je niet zo vaak een manspersoon aan het haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joep is hartstikke modern! Juist die mannen die haken en/of breien krijgen veel aandacht. Het is trouwens ook nog eens heel goed voor je hersenen, dat handwerken.
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Is hij aangestoken door de mannen van myboshi? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Какой молодец!!!!
    Супер мальчик!!!!!
    Я его люблю!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap van Joep, zo jong, en al zo handig en verslingerd aan handwerk en bovendien al beroemd! Wat wil je nog meer?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knap hoor lijkt me n leuk patroontje weet iemand met hoeveel steken ik moet beginnen voor zo,n mutshpje voor kleindochtertje van 1 jaar lijkt me niet zo moeilijk als ik joep zo zie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf! Dat zegt dus dat haken niet alleen voor meisjes en vrouwen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteravond gespot in het jeugdjournaal!
    Handige jongen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    Ik keek vandaag met mijn klas het jeugdjournaal terug van gisteren en zag Joep voorbij komen. Toen hij het over Vlissingen had moest ik meteen aan je denken haha. Wat grappig!
    Fijn weekend.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen