Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 9 december 2013

Zeeuwse Kerst-knoop

Deze afbeeldingen zwerven ergens rond op het internet, ik kan de bron helaas niet achterhalen, maar ik vond ze zo leuk dat ik ze graag wil delen. De Zeeuwse Kerst-knoop! Van kerstballen......




Deze week moet de etalage klaar, en dit is wel een leuk idee!!

Ik ga snel weer verder, ik ben druk in de weer met mijn slabben, en zo...voor vrijdag!







6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, een zeeuwse knoop van kerstballen en slingers..... Ga ik eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super prachtig weer, zowel de knoop als de slabetjes! Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstversiering die Zeeuwse knoop ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wou, mooi zeg, die Zeeuwse knopen. Je moet er maar opkomen!
    De kleine stoffen knoopjes zijn ook prachtig trouwens. Ik moet toch maar eens weer aan de slag met stofknopen. Leuk werkje om te doen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee zeg, volgens mij heb ik nog een doos vol plastic ballen ergens op zolder staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen