Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 7 september 2013

Friendship


Fijn weekend!

Freebie of a Pot Of Tea  Lovely

11 opmerkingen:

  1. Dit is mooi! Misschien moet ik maar eens tussen mijn borduurzijde snuffelen.

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig borduurpatroontje Jeanet, dank je wel, en voor jou ook een heel fijn weekend, ik heb weer genoten van je mooie blog.

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en lief motiefje!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dit is een heel mooie! Ik heb hem al gepind :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en wat een toepasselijke, ik heb hem al naar mijn vriendin gemaild ;-)

    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo'n mooi patroontje, helemaal gratis! Je bent een echte schat Jeanet! Ik ga hem zeker uitprinten want ik doe veel en graag kruissteek! Dankjewel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk patroontje. Ik wil em graag borduren als vriendschapsgeschenk. Zijn er ook kleurnrs beschikbaar voor dmc garen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We zijn een half jaar verder en het borduurwerk is klaar (staat op mijn blog). Het was heel leuk om te maken en ik heb mijn vriendin er erg blij mee kunnen maken. Nogmaals dank voor het delen Jeanet!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen