Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 31 augustus 2013

Brei- en haakclub!

Meteorologisch begint-ie morgen: de HERFST! Gelukkig zijn de weersvoorspellingen voor volgende week nog heerlijk zomers (zakelijk gezien zou voor onze branche een eerste nachtvorstje beter zijn, haha!), maar aan de zomerse periode komt toch langzamerhand een eind. De vakanties zijn voorbij, alle sportclubs, trainingen, en andere bezigheden zijn weer opgestart. Dus ook tijd voor onze brei- en haakclub!

Birds of A Feather, Knit Together!

Hou je een beetje van kakelen en samenzijn met andere breisters en haaksters? Woon je in de buurt? Kom dan naar onze breiclub op de 1e en 3e donderdagavond van de maand. Van half 8 tot half 10 zijn we bij elkaar in de gemeenschapsruimte van de Arnehoeve, in de Dokstraat (tegenover de Rabobank) in Arnemuiden. Iedereen neemt zijn eigen werkje mee, en we proberen elkaar op weg te helpen. Kosten zijn 2 euro, een bakje koffie of thee kost 50 cent.

Om in de stemming te komen: The Last Knit



13 opmerkingen:

  1. Wat is dat the Last Knit? Ik zie niks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een ontzettend leuk filmpje,
      even op het schermpje klikken....

      Marjan

      Verwijderen
    2. De link was niet actief, vandaar!

      Verwijderen
  2. Bij mij staat ook niets in het scherm, dus geen Last Knit.
    Alvast een fijne zondag,
    Groet,
    Dientje
    (dientjes.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou best wel samen willen breien...........maar helaas 't is net wat te ver weg! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo jammer dat ik veel te ver weg woon ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig filmpje...en een heerlijke voorstelling met breiende kippen.
    Mag ik die tekening gebruiken om een uitnodiging voor onze creagroep op te frissen?

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Turlijk, Deze heb ik natuurlijk niet zelf getekend :-) Ook van het net geplukt, maar ik kon geen bron vinden...

      Verwijderen
  6. Leuk! Ben nog nooit geweest.. ik ga eens denken of ik er donderdag bij kan zijn. Ken er geen kip.. maar dat komt vast goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk filmpje.
    het lijkt me geweldig om bij jou bij de haakclub te komen ,maar ik woon in gent dus dat is een beetje te ver.Hier hebben we natuurlijk ook een hobby club maar geen haak enthousiastelingen. dus ik geniet van alle vooral hollandse blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien moet ik maar gaan verhuizen. Wat een leuke club lijkt me dat. Blij dat ik di blog ontdekt heb. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat een geweldig filmpje! Dank je wel

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen