Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 14 juni 2013

Winnaar Give-way

Wat een lange dag vandaag! Vanmorgen ging om 4 uur het wekkertje en brachten we de meiden naar school voor hun reisje naar Dover en Canterbury. Het werd al licht!!! Wat jammer eigenlijk dat we zo veel tijd verslapen :-)
Maar toen ik om half 6 hier weer op de Markt stond, besloot ik toch maar om nog even terug te duiken in de koffer. Slecht idee.... echt slapen deed ik niet meer, alleen maar warrige dromen en ik viel pas écht in slaap een kwartier voordat de wekker nog een keer ging om 7. Geradbraakt...

En de dametjes zijn nog niet terug (nu al vertraging gemeld ca. kwart voor 1 vannacht op school!), dus ik heb nog tijd genoeg om de winnaar van de give-away bekend te maken.

Fast & Easy Fashion Sweater crochet pdf pattern INSTANT DOWNLOAD

Ik heb Ali maar een getal laten noemen tussen 1 en 220, en de winnaar is Jitske van het blog Kiek es ier! Zij wint de 6 bolletjes lintjesgaren en het patroon van Sascha.

Niet gewonnen en wil je zelf ook aan de slag? Je kunt het patroon kopen bij Sascha. Het is een heel leuk patroon, zó klaar op naald 10 en het patroon is beschreven voor maten S - XXL. Nodig van het lintjesgaren Lacet 4 - 6 bolletjes (afhankelijk van de maat) à € 2,50

Vanaf volgende week heb ik het garen weer in verschillende kleuren, waaronder wit, creme, aubergine, roze, taupe, donkerblauw en grijs (en misschien nog wel meer). Als je een pakketje (garen plus patroon) wilt bestellen, mail dan even! Ik kan tot 6 bolletjes in een envelop verzenden (2,70).

Het garen is fijn om mee te haken, ik haakte er eerder dit van, naar het patroon van de prachtige sjaal van Wieke van Keulen (Square Lace). Ik heb echter een stevige/vaste hand van haken en de omslagdoek werd wat stijver dan ik wilde.




Maar misschien ga ik 'm wel gewoon als tafelloper gebruiken! Het is een heerlijk patroon om te haken, in deze sjaal/loper zitten 9 bolletjes Lacet. Het patroon van Wieke is ook bij ons verkrijgbaar.





4 opmerkingen:

  1. Proficiat, Jitske. Veel plezier met deze mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewonnen!! Ohh wat leuk... ben er stil van wat een mooie prijs Jeanet!
    Héél hartelijk bedankt XXX Jitske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jitske en veel plezier ermee, maar dat gaat zeker lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet, wat boft Jitske. Maar, ik ook met deze lieve reclame! Dank, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen