Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 juni 2013

Sjaaltje

Kan nog net even voor ik de koffer induik...

Het is een week waarin elk half uurtje volgepland is, en o wee als er iets gebeurt. Dan loopt mijn schemaatje aardig in de war. Dus op de late avond nog even een logje, ik weet niet wanneer ik er morgen tijd voor heb.

Kijk eens wat ik deze week weer onder ogen kreeg: een prachtig sjaaltje gehaakt van Softfun (3 bolletjes).


Dit verloopgaren van Scheepjes is 60 % katoen, 40% acryl en heerlijk zacht en comfortabel (en goed wasbaar). Door de verlopende kleuren hoef je niet van kleuren te wisselen.


Het patroontje is open en luchtig, en daardoor erg geschikt voor een zomersjaaltje. Het idee komt van de website van Karin aan de haak, het patroontje vind je bij Garnstudio.
Een bolletje Softfun Batik kost 3,95 en ik heb verschillende kleurtjes in de winkel. Haken op nld 3½ -4.



Wie heeft er een koffer met "tijd" voor mij???




5 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Leuke wol met die kleurtjes zo !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, dat lijkt erg op een patroontje, waar ik ook eens een sjaal van gehaakt heb. Maar is was de beschrijving kwijt. Nu kan ik deze nog eens gebruiken. De mijne is effen grijs, deze is prachtig van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo
    der Schal ist sehr schön besonders die Farbe.

    LG Herta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! en nee ik heb geen koffertje met tijd :) maar hey je doet het goed! wat een super blog!

    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen