Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 16 mei 2013

Binnen!!

Om te beginnen wil ik iedereen heel erg bedanken voor de liever, leuke reacties naar aanleiding van het televisieprogramma. Ik bloos er nog van :-)
En laat er geen misverstand over bestaan: het kan bij ons ook lekker knetteren, hoor! Maar daar klaart de lucht weer van op, toch?

Vanavond hadden we weer brei-club, en het was een heerlijke avond vol gezelligheid, veel lachen, kletsen en uiteraard handwerken. We hebben dit seizoen nog 1 keer, nl op donderdagavond 6 juni - je bent van harte welkom!!

En vanmiddag kwam dit binnen! YES !!!! JOEHOE !!! JIPPIE !!! Eindelijk...............


Dus lieve, wachtende mensen: dit gaat morgen in een enorme stapel envelopjes en pakketjes op de post. Met een beetje meewerken van de post is het op tijd binnen om op een regenachtige Pinksterdag te gaan haken!

Lekker aan de slag met de ponchette! Of toch liever een Windmill-sjaal van Sascha?

Windmill Shawl crochet pdf pattern

Je kunt het losse patroon kopen via de Etsy-winkel van Sascha of in een pakketje met wol in onze winkel.



1 opmerking:

  1. Beste Jeanet,

    Het garen en patroon is ook bij mij binnen!
    Prachtige kleuren heeft het garen!
    Fijn voor de pinksterdagen, hartelijk dank.
    (Het bedrag heb ik al naar je overgemaakt)
    Fijne dagen!

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen