Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 14 mei 2013

Bezig.....

Vandaag was ik bezig...... eufemisme voor druk. Niet leuk druk, trouwens. Want de hele morgen bezig geweest met het bellen naar de IND omdat we zo graag familieleden uit Iran willen uitnodigen voor vakantie en het visum wordt geweigerd. Het wordt steeds ingewikkelder om zo'n visum aan te vragen, want hoe bewijs je dat ze Nederland echt wel weer verlaten? Een retour-ticket laten zien is echt niet genoeg hoor! Voor Ali is het de enige manier om heel af en toe zijn familie weer te zien, en dit frustreert heel erg. Wordt vervolgd...

Bezig ben ik ook vanavond, want aan het eind van de middag kwam dit binnen, Yes!!


Ik heb zo'n berg met mails en bestellingen gehad, dat ga ik vanavond eerst uitzoeken. Wat overblijft staat morgen in de winkel. 

En voor wie (helaas nog steeds!!) wacht op de Trekking voor de ponchette: na heen en weer gemail en gebel is me nu toch echt beloofd dat het daar morgen wordt verzonden, dan moet het toch gek lopen als ik dat niet vrijdag hier heb..... nogmaals excuses voor het hele, hele lange wachten. Ik had beter zelf een schaap kunnen scheren, spinnen, verven, dan was het hier vast eerder geweest...:-(



6 opmerkingen:

  1. Fijn dat een gedeelte van de wol inmiddels binnen is. Maar minder leuk, of liever, helemaal niet leuk dat het maar niet lukt om familie van Ali over te laten komen. Dat geeft toch weer extra spanningen. Sterkte met het geregel daarvoor. Ik hoop echt dat het gaat lukken.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig garen!!!! Ja, soms moet je erg lang wachten op leveringen.. het is niet anders. Vooral als je bestellingen hebt is het frustrerend.
    Wat akelig dat het niet lukt om familie naar Zeeland te krijgen.
    Vanmiddag heb ik de aankondiging gezien dat jullie morgen in de EO uitzending zijn. Het voorproefje was veelbelovend. Morgen zit ik weer voor de buis.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. praat me niet van de regels tegenwoordig.. mijn man is al 7x afgewezen voor een vakantievisum..
    ik hoop dat het jullie lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag willen weten hoe deze wol heet.
    En wat de prijs hier van is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik zit gewoon echt even te zoeken op dit garen en ik vind het me toch fantastisch. Dat je een héle sjaal op één bol kunt haken en dat het lijkt alsof je van kleur bent gewisseld terwijl het niet zo is. Ik vind het me wat!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen