Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 19 november 2012

Tadaaaah !!

We zijn nog niet helemaal klaar, maar we kunnen wél open morgen. Er komen nog 2 nieuwe kasten bij (als je toch bezig bent......), en met een beetje geluk is dat helemaal voor elkaar op de Winterfair van a.s. vrijdag.

Even kijken? Tadaaaah !!


Helemaal geen enorme metamorfoses, het meeste staat gewoon nog op zijn plek :-) En zie je die lege kasten links boven, waar het aapje zit? Daar komen de Arnemuidse vissrstruien! Ze komen er echt aan, en ze zijn begin december bij ons (en alleen bij ons!!) verkrijgbaar. Yiehaaa !


Er is wel meer ruimte (hoewel ik vreselijk heb getwijfeld of ik alles wel een plekje kon geven), en vooral meer eenheid in kasten en kleuren. Het blijft natuurlijk gewoon een Malle Pietje Winkel :-)


Alleen de kantjeskast is nog een rommeltje, maar die wordt dan ook deze week vervangen. Zie je dat de zware tafel nu op wieltjes staat? Zoooo makkelijk!


Alles ligt weer (even) strak - o, wat ben ik blij! Komen jullie kijken??? (De buurman heeft beloofd dat hij het verkeer regelt, als die 6000 mensen toch gaan komen, hahaha!)

O ja, en achter in het atelier is het nog een vreselijke rommel. Ali heeft de geest, en besloot om achter ook maar eens wat onder handen te nemen. Morgen weer een dag! En dan weer met een handwerk-ideetje, beloofd.

32 opmerkingen:

  1. Wow Jeanet, wat een ordelijke chique propere winkel waar heel wat te verkrijgen is zo te zien! Zeker geen malle pietje winkel zoals jij het noemt. Ik wou dat je niet zo ver weg woonde, dan kwam ik zeker eens langs :)
    Proficiat en alvast succes vrijdag met de winterfair.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er echt gezellig uit, veel succes om al die bezoekers te ontvangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit!! Woonde ik maar niet zo ver weg ... Maar ach, 5999 bezoekers is toch ook al wat??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke snoepwinkel is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden!!! En niks geen Malle Pietje-winkel!! Van jullie winkel droomt elke handwerkster. Jullie hebben gewoon alles!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW wat een luilekkerland winkel!!! Als ik ooit in de buurt ben kom ik zeker langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig jeanet ,zo jammer dat ik niet om de hoek woon,het is de leukste handwerkwinkel van Nederland hoor ,Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou willen dat wij zo'n Malle Pietje winkel in ons dorp hadden.
    Ik zou klant worden.
    Succes morgen met de feestelijke opening.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat zijn jullie opgeschoten vandaag.
    Prachtig hoor.

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er goed uit! Heel netjes en efficient gebruik van ruimte: essentieel in een handwerkwinkel, want wij handwerksters zijn enorme verzamelaars... Als de handwerkwinkel laat zien dat je prima zoveel spullen dan opbergen, ach, dan kunnen we ook nog wel een extra bolletje kopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er vrolijk, gezellig en overzichtelijk uit! Als ik in de buurt ben loop ik zeker even binnen! Hartstikke leuk.
    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ziet je winkel er prachtig uit,ik woon te ver maar anders zou ik regelmatig binnenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTEREND!!!! Wat zou ik bij jou graag eens komen shoppen enne helemaal geen "Malle Pietje" winkel. Heerlijk vanalles en nog wat bij elkaar en alle kleuren van de regenboog. Nogmaals super

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben dol op Malle Pietjes-winkels! Kun je geen filiaal openen in Zuid-Limburg, alstublieft?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow... dat is moooi geworden! Dat is hard werken geweest, maar het resultaat mag er zijn. Ik kom zeker kijken, maar niet deze week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeanet, complimenten meid! Wat hebben jullie hard gewerkt, en wat is het prachtig geworden!!! Nu nog de laatste loodjes voor vrijdag, maar ook dat komt vast wel goed! Nu bof ik, dat ik wel dicht in de buurt woon, maar ik heb toevallig net voor vrijdag een afspraak staan... Jammer zeg!!! Maar, je ziet me snel verschijnen hoor! Enne, die visserstruien, wat geweldig dat ze er aan komen! Neem ik meteen mijn Lief mee, mag hij kijken of hij het wat vind! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je winkel ziet er prachtig uit. Ook ik zal wel zo'n mooie winkel in de buurt willen hebben en Arnemuiden en toch echt iets te ver...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie winkel! Ik zou graag iedere dag even bij je komen snuffelen! Maar helaas is Arnemuiden we erg ver weg. Maar misschien een keer een dagje of weekendje die kant op, en dan kom ik zeker kijken (en kopen natuurlijk) Veel plezier in je "nieuwe" winkel.
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor mij geldt hetzelfde als wat anderen al hebben gezegd. Als ik niet zo ver weg woonde stond ik meteen op de stoep vandaag. Jullie winkel lijkt me een heerlijke snuffelwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou malle Pietje, het ziet er anders geweldig uit! Daar zou ik wel in rond willen snuffen... als ik ooit eens in de buurt ben kom ik kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er prachtig uit. Goed gedaan.
    Veel succes verder.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nou dan moet ik toch maar gauw eens komen kijken....ben benieuwd hoe het in het echt is...
    succes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige winkel, wees er maar trots op!!En ooit als ik in de buurt ben hoop ik hem in het echt te mogen aanschouwen,super!!Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige winkel, zo vind je ze niet vaak meer wat zou ik graag in de buurt wonen dan was ik vaste klant bij je. Gefeliciteerd met je mooie malle Pietjes winkel.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig kan nu vanuit mijn stoel de dingen aanwijzen en kopen. Hi. Hi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi geworden hoor! Enne, nee. Ga helaas niet langsgekomen, is me net even te ver vanuit Nieuw Vennep!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn gevoel toch, je winkeltje weer helemaal spik en span;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is het mooi geworden vanmorgen vroeg toen ik naar de bakker ging heb ik al stiekem naar binnen gekloomd wat een licht en ruimte.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooooooooo Jeanet, wat mooi! Echt een winkel waar ik graag in rond zou struinen.....als ik in de buurt woonde.
    Opruimen geeft rust en ruimte in je hoofd. Ik wens je veel werkvreugde in je 'nieuwe' winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hahahaha, Jeanet als die 6000 mensen echt komen kijken heb je er weer een rommel van, trekken ze je alles over hoop :-/ het is wel mooi geworden en een beetje rommel kan ook wel heel gezellig zijn... vind ik ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen