Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 20 oktober 2012

Granny Squares

Het kan overal om heen: een granny square!

Foto: Cuánta imaginación! Mis hijos estarían encantados :)

Als je acryl gebruikt kan het echt tegen een stootje, weer en wind!
Ik vond deze foto via deze Facebook-pagina.

Maar deze is ook errug leuk:


Dit bankje vond ik op dit Zweedse blog, waar ik in de zijbalk deze boekjes vond. Die lijken mij wel heeeeel erg leuk, maar helaas niet in Nederland te verkrijgen, jammer!! Alleen van van de plaatjes wordt je vrolijk.

Vår senaste bok  


3 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk leuk allemaal; heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahah de gehaakte ikea dus!!!
    alles ziet er net zo fris en zweeds uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, jammer zeg dat ze niet in het nlds verkrijgbaar zijn.. Ik heb net het granny-boekje van Cecile Franconie gekocht voor in het Handwerkcafe, ook zo inspirerend! Ik ga deze boekentips wel bewaren, wie weet... :)!

    BeantwoordenVerwijderen