Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 8 september 2012

Tikkeltje Zeeuws

Wat leuk!
Vanmorgen staat de kleine Rieke van Dam in de PZC. Ik ken de kleine baby niet, noch haar ouders, maar ik weet wel dat haar Oma een slabje bij ons bestelde met "Tikkeltje Zeeuws" (met een hartje van Zeeuws Schortenbont) erop! En dus sta ik ook een heeeeeel klein beetje in de krant :-)


We maken de slabbetjes nog steeds, in vele kleuren en ook nog met andere teksten. 



4 opmerkingen:

  1. 't is een leuk kadootje. Heb er ook een gekocht bij je voor mijn dochter in Veenendaal,want ook mijn kleinkind wordt een tikkeltje zeeuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi, heb er eentje gestuurd naar mijn nichtje die binnenkort moeder gaat worden en in het Amsterdamse neergestreken is.. ook een tikkeltje zeeuws dus! Schot in de roos Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa ik zag hem vanmorgen in de krant en dacht meteen aan jou.
    Ik moest er de hele dag aan denken dus nu ik thuis ben eerst eens de laptop aangezet om even te kijken of het er 1 van jou is... (ik las de krant op de Wemeldingedag waar ik stond)
    En ja dus..Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel mensen hebben al gevraagd, waar ik die leuke slab vandaan heb! Dan maak ik maar even reclame voor je winkeltje. groeten, de oma van de tikkeltje zeeuws baby,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen