Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 16 augustus 2012

Inspiratie!

Deze week kreeg ik dit geweldige vestje te zien. Uit het hoofd gemaakt door een klant, zonder patroon! (Zij is ook de maakster van dit kindervestje.)


En de achterkant:


Hier het detail van het paardje, is dit niet goed gelukt? Zonder patroon he! Hier heb ik heel veel bewondering voor.


Detail van het bloemetje op de voorkant:


Op het voorpand zit een klein vlindertje, gehaakt van heel fijn haakgaren. De rest van het vestje is gehaakt van Catania-katoen.


Wil je ook een vlindertje haken? Dan kijk je even terug op dit logje. De rest moet je helemaal zelf verzinnen......

2 opmerkingen:

  1. wat een pracht van een vestje heeft ze gemaakt
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen