Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 11 juli 2012

Bruggetje inpakken

Ben ik trots op mijn wild-brei-paaltje zo voor de deur (waar toch regelmatig mensen even voor stoppen, kinderen aan aaien en de onderste 10 cm af een toe een hondje tegen .....) - je kan het altijd wat groter aanpakken natuurlijk! Deze brug werd vakkundig in gepakt in Cambridge (Ontario - Canada) - moet je kijken!

KNITcamBRIDGE progress Sept. 9


KNITcamBRIDGE progress Sept. 9

Hier kun je er meer over lezen. Eeeeh, het gebeurde blijkbaar al in september 2010, maar het duurt soms even tot nieuws overkomt tot ons deel van de wereld, hihihi! Kun je ook voorstellen dat mijn paaltjes een beetje mager afsteken tegen dit brei-geweld..........

 


6 opmerkingen:

  1. wat geweldig mooi, dit is groots aangepakt :-)
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch vind ik jouw paaltjes heel erg mooi! Dat hangt al een tijdje, hopen dat het nog lang zo mag blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zo'n brug doe je niet zomaar in je eentje!
    Wel geweldig om blij van te worden!
    Er zouden meer dingen ingepakt moeten worden in zeeland. Leuk voor de toeristen en bewoners, toch nog iets heel vrolijks in deze rare zomer....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach weet je, je moet klein beginnen. En goed voorbeeld doet misschien wel volgen. Er moeten toch wel breisters in jouw buurt zijn, die aangestoken worden door jouw voorbeeld, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al 2 gehaakte dingen klaarliggen en wacht nu tot mijn 'haakvriendin'haar bijdrage klaar heeft zodat we samen s'avonds een keer het gaan bevestigen hier in t dorp...benieuwd hoe lang het daar zal blijven hangen....ha,ha...best spannend en grappig,terijnertijd blog ik er over met foto's van het plaatsen en als het hangt,al is ons projectje niet zo groots als dit hier,hi,hi...

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat geweldig zeg ! daar zitten heel wat breiuurtje in denk ik zo...
    hier in capelle zijn ook wildbreisters aan de gang geweest, jammer dat ik het niet wist... alleen was er één mevrouw die er ernstige problemen mee had dat er zoiets gemaakt was en vermoedelijk heeft zij het één en ander weggehaal... 't stond van de week in 't lokale sufferdje... hoe kun je zoiets doen, vraag ik me dan af... respect, bwah 't mocht wat...

    greetz

    BeantwoordenVerwijderen