Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 19 april 2012

Banju

Naar aanleiding van vragen over het vorige blogje: De bloem of ster komt van Farbenmix, je kunt het patroon voor € 6,50 hier bestellen. En er zijn toch leuke varianten op te bedenken! Kijk maar mee (even googlen op Banju en dan afbeeldingen selecteren). Bij Farbenmix kun je het patroon in het Nederlands bestellen, je krijgt dan een heel uitgebreide beschrijving.

Van Gerlily





En eentje van farbenmix zelf:
Weihnachtliches Banju-Kissen

Inspiratie genoeg, dacht ik zo !
Nou, nog een paar dan, allemaal van Jang Design











 
En neem zeker eens een kijkje op deze (meestal duitstalige) blogs, maar verdwaal niet in de internet Jungle!
 

8 opmerkingen:

  1. Dag Jeanet,

    Bedankt om dat allemaal voor ons op te zoeken. Je kan er inderdaad alle kanten mee op. Aleen andere kleuren geven al een heel ander werkje.

    Bedankt en groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n soort koektrommel zou ik wel willen........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg zin om er 1 te maken, maar eerst................nog heel veel spulletjes die liggen te wachten en dan dit, bij jou ook zeker,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig en inspirerend leuk! groetjes, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om mijn eigen kussens hier tegen te komen. Erg leuk om de andere voorbeelden te zien. Krijg gelijk zin in weer zo'n kussen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen