Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 24 januari 2012

Koppie-koppie

De meeste dingen die ik op mijn blog laat zien zou ik heel graag nog eens maken. Hier moet ik nog eens over nadenken......

Knitted Brain Hat


Maar grappig is het wel !!!! Mocht je het niet kunnen laten, je kunt het patroon kopen via Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/brain-hat Detail: het patroon is ontworpen door een student Medicijnen! (die wel wat extra inkomsten kan gebruiken door de verkoop van dit patroon)

4 opmerkingen:

  1. Hihihi, die is leuk! Maar maken ... ik heb hem mijn zoon net aangeboden, mochten er teveel hersencellen vergaan door bepaald weekendgedrag ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha, gaaf!
    Ik dacht altijd dat het grijs is daarbinnen :p
    Je moet er maar op komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, geweldig! Maar dit gaat um toch niet worden, vrees ik...!

    BeantwoordenVerwijderen